شیطون بلا
 
ستایش مهربون
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
 
 
یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:, :: 9:39 ::  نويسنده : مامان منصوره

 

سلام دوستای عزیز و مهربون خوبین خوشین؟؟؟

 

ما هم خوبیم و هر روز داریم از شیرین زبونیای دخترم به وجد میائیم این چند وقته خیلی بانمک شدی

وقتی بهش میگم ستایش کیه :با زبون خوشکل خودش میگه : عجی بابا (عزیز بابا )

وقتی میبینی من ناراحتم و دارم گریه میکنم : منو می بوسی میگی : عجیجم (عزیزم)

فعلاً اسم یه رنگو یاد گرفتی و به هر چیزی که میبینی !میگی آبی مثلاً پرتغال ...!

کار کردن با موبایل مامانی را کاملاً یاد گرفتی (موبایل لمسی) که باعث تعجب همه شده به قسمتهایی وارد میشی که تا حالا من نرفتم

و یه چیز جدید دیگه که میگی ( منو خیلی عصبی می کنه ) به بابا حمید میگی : عمو حمید !!!!! توی بازار ، توی پارک ! هر کس ندونه میگه اینا با عموشون میرن اینور و اونور  

تازگیا اسم نسترن رو میگی به قول خودت (ننن) و عاشق خاله نسترن شدی راستی خاله نسترن عزیز 2 هفته پیش از کرج برگشت و یه دست لباس و یک جفت جوراب خیلی خوشکل برای ستایش سوغاتی آورد البته برای مامانی هم یه عطر خوشبو (لاگوست سبز ) آورد و بیشتر ما رو شرمنده کرد خاله نسترن مهربون دستت درد نکنه

این گلهای رز تقدیم به خاله نسترن دوست داریم خاله مهربون

 

 

عکس لباس (سوغاتی خاله نسترن)

 

 

دیروز بعد از ظهر وقتی از خواب بلند شدی یه راست رفتی سراغ عروسکت که من توی کمد قایمش کرده بودم (تنها عروسکی که  از دست ستایش جان سالم به در برده ) و گفتی که نازنینو میخوام اسم عروسکه نازنینه منم دلم برات سوخت و بهت دادم و بهم گفتی که چرا نمیخونه منم میخواستم سر تو رو کلاه بزارم دیدم نه بابا سر خودم کلاه گذاشتم بهت گفتم که خراب شده باید شب بابا حمید بیاد درستش کنه عصبانی شدی گفتی نه مامان باطی (باطری) میخواد شاخام داشت از تعجب درمیومد

که تو چقد بلا و با هوشی قربونت برم

 

اینم نازنین خانوم عروسک ستایش

 

 

یه کار دیگه میری سر وسایل آرایشی مامانی و ...... اینم مدرکش 

و در ادامه چند تا عکس جدید 

 

 

 

 

 

اینجوریاست دیگه من ستایشم : عزیز بابا         



نظرات شما عزیزان:

مامان نیایش
ساعت8:59---12 اسفند 1391
ممنون که بهمون سر میزنی و ممنون از لطفت منتظر اپت هستم

مامان نیایش
ساعت8:32---8 اسفند 1391


مامان ملیکا
ساعت23:48---7 اسفند 1391
کجایی منصوره جووووووووووووونمپاسخ: ممنون منصوره جون ملیکا جونی رو ببوس.

مامان فتانه
ساعت16:11---6 اسفند 1391
ما اومدیم با کلی عکس تولد....منتظرییم
پاسخ: سلام خوبی فتانه جون من نمیتونم وارد وبلاگت شم هر وقت میرم قفل میکنه مجبورم سیستممو ریست کنم فکر کنم مال اون عکسی که اولش گذاشتی عوض میشه عکسها :-(


زهرا(✿◠‿◠)
ساعت9:26---6 اسفند 1391
عزیزمممم
ماشاللا چه خوشمزززززه ست!
یه سر برو خصوصی!


مرجان مامان آران
ساعت11:40---5 اسفند 1391
میزارم خصوصی عزیزم

نسترن
ساعت9:27---5 اسفند 1391
سلام عزیزم همونطورکه مامان گفت اسم منو خیلی خوشگل صدا میکنی من عاشقشم.اگه پیشت باشم 1000 بار اسممو میگیپاسخ: سلام ممنون خاله نسترن از پیام قشنگت دوسسسسست دارم :-)

ناعمه
ساعت21:09---4 اسفند 1391
پاسخ: ممنون :-)

عزیزممامان بابای الیسا
ساعت9:44---2 اسفند 1391
آفرین به تو دخملی باهوش =چه با دقتم داره رژ میزنه این دخملی DD سوغاتی هاتم خیلی قشنگ بودن مبارکت باشه

نرگس مامان باران
ساعت0:44---2 اسفند 1391
قربونش برم خیلی بامزه هست

مامان ملیکا
ساعت23:35---1 اسفند 1391
سلام ،دوست خوبم ما به یاری پیامکی شما نیازمندیم
لطفا کد 302 رو به شماره 20009592ارسال کنید...ممنون


مامي كيانا
ساعت11:50---1 اسفند 1391
ممنون عزيزم مليكا جون از دوستان ماست و مدتيه كه با هم دوست هستيم مرسي مهربونم

مامان فتانه
ساعت11:50---1 اسفند 1391
چه عکس های قشنگی چه کارهای بامزه ای افرین گلم...ما هم اپ کردیم

مامي كيانا
ساعت11:18---1 اسفند 1391
قربونت برم منصوره جون برازنده ستايش جونه ايشالا باهاش خوابهاي خوب ببينه
ما در شمالي ترين نقطه كشور هستيم
مازندران ساري


مامي كيانا
ساعت11:09---1 اسفند 1391
واي كه چقدر بلا شدي
من اون لباس خوابكيتي تو خيلي دوست دارم خيلي خوشگله خيلي دنبال همچين چيزي بودم ولي اينجا پيدا نكردم آخه كيانا تابستون به لباس خوا عادت كرد ولي حالا كه هوا سرد شده دنبال لباس خواب پوشيده گشتم ولي پيدا نكردم
ماشالا خيل هم به ستايش جون مياد


مامان نیایش
ساعت9:45---1 اسفند 1391


ناعمه
ساعت19:47---30 بهمن 1391
به به چه دخملییییییییییییییییییی
چه دخمل باهوشیییی فداش بشم من



مامان ملیکا
ساعت19:26---30 بهمن 1391
مرسی از اینهمه محبتت منصوره جون
ستایشم رو ببوس


نسترن(مامان نیروانا)
ساعت16:19---30 بهمن 1391
عزیز دلم با اون عکسای خوشگلت...ماشاا...به این دخمل عزیز با شیرین کاریاش

نیلوفر
ساعت16:03---30 بهمن 1391
لینک شدید عزیزم

نی نی چوچولوی مامان و بابا
ساعت12:31---30 بهمن 1391
سلام عزیزم.مرسی که چند بار اومدی و بهمون سر زدی..ببخشید نتونستم بیام پیشت..الانم به زور نشستم.فقط اومدم ازت تشکر کنم.بازم ممنوم.ستایش جونمو از طرف من ببوس.پاسخ: وظیفه بود مهربون :-)

مامان مهرسا ایسا
ساعت12:29---30 بهمن 1391
چقدر بچه ها کاراشون شبیه همدیگه است ایسا هم دقیقا همین کار را میکنه البته به شدت عاشق لاک زدنه می بوسمت ستایش مهربون

مامان ملیکا
ساعت18:05---29 بهمن 1391
عزیزمی ستایش جون ماشاالله بزرگ شدی ها...

مامان نیایش
ساعت17:00---29 بهمن 1391
قربون این ستایش عزیز بابا
چه قدر شیرین کاری میکنه و شیرین زبونی ما شا الله زنده باشی الهی همیشه و سالم و شاد و لبات هم خندون کوچولو ی ناز


مامان آنیسا
ساعت13:01---29 بهمن 1391
به به چه دختر دوست داشتنی ای ماشالاپاسخ: سلام عزیز مهربون ممنون اومدی پیشمون با افتخار لینکتون میکنم :-)

ارغوان
ساعت10:53---29 بهمن 1391
پاسخ: سلام خوبی ارغوان جون چرا نمیتونیم پست تو نگاه کنیم حداقل برای کامنت ها رمز نذار :-(

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصارِهِم 7 دی 1389 ساعت 5 عصر در بیمارستان آریا اهواز خدای مهربون یه دختر ناز و دوست داشتنی به ما هدیه داد ما اسم این فرشته نازنینو ستایش گذاشتیم ستایش یعنی شکر و سپاس این وبلاگ درست شده تا خاطرات ستایشو تو خودش نگه داره تا وقتی که بزرگ شد عشقی که مامانی و بابایی بهش دارن رو لابه لای خاطراتش پیدا کنه.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ستایش مهربون ستایش خوش زبون و آدرس www.setayeshmehraboon.loxblog.com لینک نمائید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

کد تغییر شکل موس -->

کد حرکت متن دنبال موس 

کد جست و جوی گوگل